top of page

Toʻrayeva Nafisa Odiljonovna

KICHIK BIZNES SUBYEKTLARIDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARINI QOʻLLANILISHINING ILMIY-NAZARIY JIHATLARI

Toʻrayeva Nafisa Odiljonovna

TDIU, mustaqil izlanuvchi


ree

Annotatsiya 

Ushbu tadqiqotning maqsadi kichik biznes subyektlarida raqamli texnologiyalardan foydalanishni taʼminlash hamda raqamli iqtisodiyotni shakllantirishning tamoyillarini ishlab chiqish usullarini oʻrganishdan iborat. Bunda mamlakatlarni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishida iqtisodiyotni raqamlashtirish muhim ahamiyat kasb etishi yoritilgan, shuningdek, kichik biznes subyektlaring raqamli texnologiyalardan foydalanishni rivojlantirish yuzasidan ilmiy-nazariy qarashlar, kichik biznes subyektlarining raqamli texnologiyalardan foydalanish hamda ularning tahlili yuzasidan taklif va tavsiyalar ishlab chiqilgan.

Kalit soʻzlar: kichik biznes, boshqaruv, anʼanaviy iqtisodiyot, raqamli texnologiyalar, yangi iqtisodiyot, raqamlashtirish, kichik biznes reabilitatsiyasi.

Аннотация

В данной статье будут рассмотрены основные проблемы трансформации деятельности малого бизнеса на цифровые технологии для повышения его эффективности. Он также заключается в рассмотрении отдельных элементов технологии с точки зрения их согласованности, сбалансированности и целесообразности с учетом ведущей роли менеджмента в процессе цифровой трансформации. На пути к достижению этих поставленных целей автором были проведены исследования и получены результаты.

Ключвые слова: малый бизнес, малые предприятия, эффективность, система планирования ресурсов предприятия (itp), управление взаимоотношениями с клиентами, CRM-система,стратегическая CRM, операционная CRM, аналитическая CRM, смешанная (совместная) CRM, управление эффективностью бизнеса (BPM).

Abstract

This article will discuss the main problems of transforming small business activities to digital technologies to increase its efficiency. It also consists of considering individual elements of technology from the point of view of their consistency, balance and appropriateness, taking into account the leading role of management in the process of digital transformation. On the way to achieving these goals, the author conducted research and obtained results.

Keywords: small business, small enterprises, efficiency, enterprise resource planning (itp), customer relationship management, CRM system, strategic CRM, operational CRM, analytical CRM, mixed (collaborative) CRM, business performance management (BPM).



Комментарии


bottom of page