top of page

Turdiyev Abdullo Sagdullayevich

ree

VIRUSLI MARKETING: KONTENTNI IJTIMOIY TARMOQLARDA KENG TARQATISH STRATEGIYALARI 

Turdiyev Abdullo Sagdullayevich Alfraganus universiteti, Moliya kafedrasi dotsenti, i.f.n.E-mail: tuabsa@gmail.com

Annotatsiya

Ushbu maqolada virusli marketingning asosiy tamoyillari va uning ijtimoiy tarmoqlardagi qo‘llanilishi tahlil qilinadi. Kontentni keng tarqatish orqali brendlar auditoriya e’tiborini jalb qilishi va yuqori samaradorlikka erishishi mumkin. Maqolada virusli marketingning muhim omillari, uning tarmoqlardagi tarqalish mexanizmlari va strategik rejalashtirish usullari o‘rganilgan.

Kalit so‘zlar: virusli marketing, ijtimoiy tarmoqlar, kontent, tarmoq ta’siri, auditoriya

Аннотация

В данной статье анализируются основные принципы вирусного маркетинга и его применение в социальных сетях. С помощью широкого распространения контента бренды могут привлечь внимание аудитории и достичь высокой эффективности. В статье изучены ключевые факторы вирусного маркетинга, механизмы распространения в сетях и методы стратегического планирования.

Ключевые слова: вирусный маркетинг, социальные сети, контент, сетевой эффект, аудитория

Abstract

This article analyzes the key principles of viral marketing and its application on social media platforms. Through widespread content distribution, brands can attract audience attention and achieve high efficiency. The article explores the critical factors of viral marketing, the mechanisms of network spread, and strategic planning methods.

Keywords: viral marketing, social networks, content, network effect, audience




Комментарии


bottom of page