Tuychiyeva Vasila Faxriddin qizi
- Marketing jurnali 2-son

- 13 мая 2024 г.
- 1 мин. чтения

QANDOLAT MAHSULOTLARI BOZORIDA MARKETING
TADQIQOTLARINING ASOSIY YOʻNALISHLARI
Tuychiyeva Vasila Faxriddin qizi
TDIU, “Marketing” kafedrasi assistenti
Annotatsiya. Ushbu maqolada qandolat mahsulotlari bozorini rivojlantirishda marketing tadqiqotlarining oʻrni, kuchli raqobat muhiti va boshqaruv xatolarining ortib ketishini oldini olish masalalari, bozor tadqiqotlari doirasida yuqori sifatli maʼlumotlarni taqdim etish jarayonlari, marketing xizmatlari va ularning buyurtmasi boʻyicha kompaniya rahbariyati uchun amalga oshiriladigan maʼlumotlar toʻplami, ularni sharhlash, taxminiy va bashoratli hisob-kitoblar amalga oshirish boʻyicha olimlar fikri oʻrganilgan va ulardan kelib chiqib marketing tadqiqotlarini aynan qandolat mahsulotlari bozorida samarali qoʻllash boʻyicha takliflar keltirilgan.
Kalit soʻzlar: qandolat mahsulotlari, bozor, marketing tadqiqotlari, marketing xizmatlari, korxona, raqobat.
Аннотация. В данной статье рассмотрена роль маркетинговых исследований в развитии рынка кондитерских изделий, сильной конкурентной среды и вопросы предотвращения роста управленческих ошибок, процессы предоставления качественной информации в рамках исследований рынка, маркетинговых услуг и сбор информации, осуществляемый для руководства компании по их заказу, их интерпретация, приближение и мнения ученых по поводу осуществления прогнозных расчетов, и на их основе сделаны предложения по эффективному применению маркетинговых исследований в кондитерский рынок.
Ключевые слова: кондитерские изделия, рынок, маркетинговые исследования, маркетинговые услуги, предприятие, конкуренция.
Abstract. In this article, the role of marketing research in the development of the confectionery market, the strong competitive environment and the issues of preventing the increase of management errors, the processes of providing high-quality information within the framework of market research, marketing services and the collection of information carried out for the management of the company on their order, their interpretation, approximate and the opinions of scientists on the implementation of predictive calculations were studied, and based on them, proposals were made for the effective application of marketing research in the confectionery market.
Keywords: confectionery, market, marketing research, marketing services, enterprise, competition.










Комментарии