top of page

Uralova Matlyuba

ree

QORAQALPOG‘ISTONDA MEHMONXONA XO‘JALIGINING HOZIRGI

HOLATI TAHLILI

Uralova Matlyuba

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti

Mustaqil tadqiqotchi

Annotatsiya

Ushbu tadqiqot Qoraqalpog‘iston xududida mehmonxona xo‘jaligining hozirgi

holatini tizimli jihatdan tahlil etishga qaratilgan. Ma’lumotlar rasmiy statistika asosida

yig‘ildi. Tadqiqotda xorijiy sayyohlar soni, ichki turizm mehmonxonalar shakllari va

unga xizmat ko‘rsatishda infratuzilma, xizmat sifati, hamda iqtisodiy ko‘rsatkichlari

ko‘rib chiqildi. Shuningdek, hududiy o‘ziga xosliklar, mavsumiylik va marketing

salohiyati baholandi. Olingan natijalar asosida sohada mavjud asosiy muammolar

aniqlanib, ularni bartaraf etish bo‘yicha amaliy tavsiyalar ishlab chiqildi.

Kalit so‘zlar: Qoraqalpog‘iston, mehmonxona xo‘jaligi, turizm infratuzilmasi,

xizmat sifati, iqtisodiy ko‘rsatkichlar, mavsumiylik, marketing salohiyati.

Аннотация

Данное исследование направлено на системный анализ текущего состояния

гостиничного хозяйства в Республике Каракалпакстан. Данные были собраны на

основе официальной статистики. В исследовании рассмотрены объем въездного

и внутреннего туризма, формы гостиничных услуг, уровень инфраструктуры,

качество сервиса и экономические показатели. Кроме того, проведена оценка

региональных особенностей, сезонности и маркетингового потенциала. На

основе полученных результатов выявлены ключевые проблемы отрасли и

предложены практические рекомендации по их устранению.

Ключевые слова: Каракалпакстан, гостиничное хозяйство, туристическая

инфраструктура, качество услуг, экономические показатели, сезонность,

маркетинговый потенциал.

Abstract

This study aims to systematically analyze the current state of the hotel industry in

the Republic of Karakalpakstan. Data were collected based on official statistics. The

research examines inbound and domestic tourism, types of hotel services, infrastructure

quality, service standards, and key economic indicators. Regional specificities,

seasonality, and marketing potential were also assessed. Based on the findings, major

challenges in the sector were identified, and practical recommendations for

improvement were proposed.

Keywords: Karakalpakstan, hotel industry, tourism infrastructure, service

quality, economic indicators, seasonality, marketing potential.



Комментарии


bottom of page