Uralova Matlyuba
- Marketing jurnali 5-son 2025 yil

- 4 июн.
- 1 мин. чтения

QORAQALPOG‘ISTONDA MEHMONXONA XO‘JALIGINING HOZIRGI
HOLATI TAHLILI
Uralova Matlyuba
Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
Mustaqil tadqiqotchi
E-mail: m.uralova@tsue.uz
Annotatsiya
Ushbu tadqiqot Qoraqalpog‘iston xududida mehmonxona xo‘jaligining hozirgi
holatini tizimli jihatdan tahlil etishga qaratilgan. Ma’lumotlar rasmiy statistika asosida
yig‘ildi. Tadqiqotda xorijiy sayyohlar soni, ichki turizm mehmonxonalar shakllari va
unga xizmat ko‘rsatishda infratuzilma, xizmat sifati, hamda iqtisodiy ko‘rsatkichlari
ko‘rib chiqildi. Shuningdek, hududiy o‘ziga xosliklar, mavsumiylik va marketing
salohiyati baholandi. Olingan natijalar asosida sohada mavjud asosiy muammolar
aniqlanib, ularni bartaraf etish bo‘yicha amaliy tavsiyalar ishlab chiqildi.
Kalit so‘zlar: Qoraqalpog‘iston, mehmonxona xo‘jaligi, turizm infratuzilmasi,
xizmat sifati, iqtisodiy ko‘rsatkichlar, mavsumiylik, marketing salohiyati.
Аннотация
Данное исследование направлено на системный анализ текущего состояния
гостиничного хозяйства в Республике Каракалпакстан. Данные были собраны на
основе официальной статистики. В исследовании рассмотрены объем въездного
и внутреннего туризма, формы гостиничных услуг, уровень инфраструктуры,
качество сервиса и экономические показатели. Кроме того, проведена оценка
региональных особенностей, сезонности и маркетингового потенциала. На
основе полученных результатов выявлены ключевые проблемы отрасли и
предложены практические рекомендации по их устранению.
Ключевые слова: Каракалпакстан, гостиничное хозяйство, туристическая
инфраструктура, качество услуг, экономические показатели, сезонность,
маркетинговый потенциал.
Abstract
This study aims to systematically analyze the current state of the hotel industry in
the Republic of Karakalpakstan. Data were collected based on official statistics. The
research examines inbound and domestic tourism, types of hotel services, infrastructure
quality, service standards, and key economic indicators. Regional specificities,
seasonality, and marketing potential were also assessed. Based on the findings, major
challenges in the sector were identified, and practical recommendations for
improvement were proposed.
Keywords: Karakalpakstan, hotel industry, tourism infrastructure, service
quality, economic indicators, seasonality, marketing potential.










Комментарии