Xaitov Sayfullo Safarovich
- Marketing jurnal 9-son

- 10 дек. 2024 г.
- 2 мин. чтения

IJTIMOIY MEDIA PLATFORMALARINING ANALITIK VOSITALARI ORQALI FOYDALANUVCHILAR FAOLIYATINI KUZATISH VA MARKETING STRATEGIYASINI OPTIMALLASHTIRISH
Xaitov Sayfullo SafarovichBuxoro davlat universitetiBuxgalteriya hisobi va statistika kafedrasi professori, i.f.d.
Annotatsiya
Mazkur maqolada ijtimoiy media platformalarining analitik vositalari yordamida foydalanuvchilar faoliyatini kuzatish va tijorat banklari marketing strategiyalarini optimallashtirish masalalari yoritilgan. Jahon banklarining ilgʻor tajribalariga asoslangan holda, mijozlar xatti-harakatlarini kuzatish va demografik maʼlumotlardan foydalanish orqali marketing samaradorligini oshirish yoʻllari koʻrsatib berilgan. Xorijiy tajribalarni mahalliy tijorat banklariga moslashtirish orqali raqobatbardoshlikni oshirish, mijozlar ehtiyojlarini chuqurroq tushunish va maqsadli auditoriyaga moslashtirilgan xizmatlarni taklif qilish imkoniyatlari tahlil qilingan. Ushbu maqola tijorat banklari marketing faoliyatini raqamli transformatsiya sharoitida takomillashtirish uchun amaliy tavsiyalarni oʻz ichiga oladi.
Kalit soʻzlar: ijtimoiy media analitikasi, foydalanuvchi xatti-harakatlari, marketing strategiyasi, tijorat banklari, jahon tajribasi, demografik tahlil, raqamli transformatsiya, bank marketing, shaxsiylashtirish.
Аннотация
В данной статье рассмотрены вопросы мониторинга активности пользователей с использованием аналитических инструментов социальных медиа и оптимизации маркетинговых стратегий коммерческих банков. На основе передового опыта мировых банков представлены пути повышения эффективности маркетинга за счет анализа поведения клиентов, анализа настроений и демографических данных. Исследованы возможности адаптации зарубежного опыта для повышения конкурентоспособности местных коммерческих банков, глубокого понимания потребностей клиентов и предложения услуг, ориентированных на целевую аудиторию. Статья включает практические рекомендации по совершенствованию маркетинговой деятельности коммерческих банков в условиях цифровой трансформации.
Ключевые слова: аналитика социальных медиа, поведение пользователей, маркетинговая стратегия, коммерческие банки, мировой опыт, анализ настроений, демографический анализ, цифровая трансформация, банковский маркетинг, персонализация.
Annotation
This article addresses the issues of monitoring user activity using social media analytics tools and optimizing marketing strategies for commercial banks. Based on the advanced practices of global banks, it highlights ways to enhance marketing efficiency through client behavior monitoring, sentiment analysis, and demographic data utilization. The study explores the potential of adapting foreign experience to increase the competitiveness of local commercial banks, better understand customer needs, and offer services tailored to the target audience. The article provides practical recommendations for improving the marketing activities of commercial banks in the context of digital transformation.
Keywords: social media analytics, user behavior, marketing strategy, commercial banks, global experience, sentiment analysis, demographic analysis, digital transformation, bank marketing, personalization.










Комментарии