top of page

Xakimdjanova Dildora Kamilevna

ree

OʻZBEKISTONDA ELEKTRON XIZMATLARDAN FOYDALANISHNING ISTIQBOLLARI 

Xakimdjanova Dildora Kamilevna

Muhammad al-Xorazmiy nomidagi TATU,

“Menejment va marketing” kafedrasi

katta oʻqituvchisi

Annotatsiya

Ushbu maqolada Oʻzbekiston Respublikasi milliy iqtisodiyotini rivojlantirishda elektron tijoratning rivojlanish holatini oʻrganish, tahlil qilish va uni takomillashtirish boʻyicha ijobiy natijalarga erishilganligi yoritilgan.

Kalit soʻzlar: elektron tijorat, elektron savdo maydonchasi, internet-resurslari, elektron xizmatlar, platformalar, SMM, raqamli pullar, e-marketing, elektron vositalar.

Аннотация

В данной статье подчеркивается, что достигнуты положительные результаты в изучении, анализе и развитии современного состояния электронной коммерции в развитии национальной экономики нашей страны.

      Ключевые слова: Электронная коммерция, электронная торговая площадка, интернет-ресурсы, электронные услуги, платформы, SMM, электронные деньги, электронный маркетинг, электронные инструменты.

Abstract

In this article, it is highlighted that positive results have been achieved in the study, analysis and improvement of the state of development of e-commerce in the development of the national economy of the Republic of Uzbekistan.

Keywords: electronic commerce, electronic trading platform, Internet resources, electronic services, platforms, SMM, digital money, e-marketing, electronic tools.



Комментарии


bottom of page