top of page

Xodjiyev Ibroxim Ikramovich

ree

OZIQ-OVQAT MAHSULOTLARI BREND QIYMATINI YARATISHNING

KONSEPTUAL JIHATLARI

Xodjiyev Ibroxim Ikramovich

TDIU mustaqil tadqiqotchisi

Annotatsiya

Ushbu maqolada sut va sut mahsulotlari bozorida brend qiymatini yaratish

nazariyalari oʻrganilib, brend qiymati korxonaning marketing miks elementlari va

imijiga bogʻliq ekanligi asoslangan.

Kalit soʻzlar: brend, brend qiymati, marketing miks, marketing, brenddan

xabardorlik, brendga sodiqlik, brend strategiyasi, tizimli tenglamalar modeli (SEM),

raqobatbardoshlik.

Аннотация

В данной статье исследуются теоретические основы формирования бренда

и его ценности на рынке молока и молочных продуктов. Обосновано, что

ценность бренда зависит от элементов маркетингового микса и имиджа

предприятия.

Ключевые слова: бренд, ценность бренда, маркетинговый микс,

маркетинг, узнаваемость бренда, лояльность к бренду, брендовая стратегия,

модель структурных уравнений (SEM), конкурентоспособность.

Abstract

This article examines the theories of creating brand value in the dairy and dairy

products market, based on the fact that brand value depends on the elements and image

of the enterpriseʼs Marketing MIX.

Keywords: brand, brand value, Marketing MIX, marketing, brand awareness,

brand loyalty, brand strategy, structural equation modeling (SEM), competitiveness.



Comments


bottom of page