Xodjiyev Ibroxim Ikramovich
- Marketing jurnali 5-son 2025 yil
- 4 июн.
- 1 мин. чтения

OZIQ-OVQAT MAHSULOTLARI BREND QIYMATINI YARATISHNING
KONSEPTUAL JIHATLARI
Xodjiyev Ibroxim Ikramovich
TDIU mustaqil tadqiqotchisi
Annotatsiya
Ushbu maqolada sut va sut mahsulotlari bozorida brend qiymatini yaratish
nazariyalari oʻrganilib, brend qiymati korxonaning marketing miks elementlari va
imijiga bogʻliq ekanligi asoslangan.
Kalit soʻzlar: brend, brend qiymati, marketing miks, marketing, brenddan
xabardorlik, brendga sodiqlik, brend strategiyasi, tizimli tenglamalar modeli (SEM),
raqobatbardoshlik.
Аннотация
В данной статье исследуются теоретические основы формирования бренда
и его ценности на рынке молока и молочных продуктов. Обосновано, что
ценность бренда зависит от элементов маркетингового микса и имиджа
предприятия.
Ключевые слова: бренд, ценность бренда, маркетинговый микс,
маркетинг, узнаваемость бренда, лояльность к бренду, брендовая стратегия,
модель структурных уравнений (SEM), конкурентоспособность.
Abstract
This article examines the theories of creating brand value in the dairy and dairy
products market, based on the fact that brand value depends on the elements and image
of the enterpriseʼs Marketing MIX.
Keywords: brand, brand value, Marketing MIX, marketing, brand awareness,
brand loyalty, brand strategy, structural equation modeling (SEM), competitiveness.
Comments