Xolmirzaeva Feruza Аbdullaevna
- Marketing jurnali 3-son

- 12 июн. 2024 г.
- 1 мин. чтения
Обновлено: 25 июн. 2024 г.

MATBAA KORXONALARIDA MARKETING KOMMUNIKATSIYA STRATEGIYALARIDAN FOYDALANISH
Xolmirzaeva Feruza Аbdullaevna
TDIU, tadqiqotchisi
Annotatsiya
Mazkur maqolada matbaa korxonalarida marketing kommunikatsiyalari strategiyasidan foydalanish xizmatlarni ilgari surish, mijozlarni jalb qilish va brend obro‘sini oshirishda hal qiluvchi rol o‘ynaydi. Samarali marketing aloqasi matbaa korxonalariga maqsadli auditoriyaga erishish masalalari ko‘rib chiqilgan, raqobatchilardan ajralib turishga va kuchli bozor ishtirokini yaratishga yordam beradi. Turli xil aloqa vositalari va taktikalarini birlashtirgan holda, matbaa korxonalari o‘zlarining qiymat takliflarini strategik ravishda etkazishlari, qobiliyatlarini namoyish etishlari va mijozlarni tegishli kanallar orqali jalb qilishlari mumkin.
Kalit so‘zlar: matbaa korxonalari, kommunikatsiy, raqobat, mijoz, brend.
Аннотация
В данной статье рассматриваются использования стратегии маркетинговых коммуникаций в полиграфических компаниях играет решающую роль в продвижении услуг, привлечении клиентов и повышении репутации бренда. Эффективная маркетинговая коммуникация помогает полиграфическим предприятиям охватить свою целевую аудиторию, выделиться среди конкурентов и обеспечить сильное присутствие на рынке. Комбинируя различные коммуникационные инструменты и тактики, печатные предприятия могут стратегически донести свое ценностное предложение, продемонстрировать свои возможности и привлечь клиентов через соответствующие каналы.
Ключевые слова: полиграфические предприятия, коммуникация, конкуренция, заказчик, бренд.
Abstract
The use of marketing communications strategy in printing companies plays a crucial role in promoting services, attracting customers and increasing brand reputation. Effective marketing communication helps print businesses reach their target audience, stand out from the competition, and build a strong market presence. By combining a variety of communication tools and tactics, print businesses can strategically communicate their value proposition, showcase their capabilities, and engage customers through appropriate channels.
Key words: printing companies, communication, competition, customer, brand.










Комментарии