top of page

Yaxyoxonov Niyozxoʻja Baxroil oʻgʻli


APPLE KOMPANIYASINING MARKETING STRATEGIYALARIDAN

FOYDALANISH TAHLILI

Yaxyoxonov Niyozxoʻja Baxroil oʻgʻli

Samarqand iqtisodiyot va servis

instituti “Marketing” kafedrasi dotsent v.b., PhD

Annotatsiya

Ushbu maqolada Apple transmilliy kompaniyasining xalqaro marketing

strategiyalari chuqur tahlil qilinib, ularning muvaffaqiyatga erishishdagi oʻrni ochib

berilgan. Xususan, mahsulot differensiatsiyasi, premium narx strategiyasi, brend

sodiqligi va globalizatsiyalashgan marketing yondashuvlari asosida yaratilgan

marketing fokuslari koʻrib chiqilgan. Shuningdek, Apple kompaniyasining mijozlarga

psixologik taʼsir oʻtkazuvchi strategik marketing elementlari ham tahlil etilgan. Bu

tajribalarning mahalliy kompaniyalar uchun ahamiyati alohida baholangan.

Kalit soʻzlar: Apple, xalqaro marketing, differensiatsiya, global strategiya,

brend, innovatsiya, sodiqlik, langar effekti

Аннотация

В данной статье рассматриваются международные маркетинговые

стратегии транснациональной компании Apple, а также анализируется их роль в

достижении рыночного успеха. Основное внимание уделено стратегическим

подходам, таким как дифференциация продукта, премиальное ценообразование,

глобализация маркетинга и построение бренда. Также описаны психологические

методы воздействия на потребителей, применяемые Apple. Рассмотрены

возможности применения данных стратегий в местных компаниях.

Ключевые слова: Apple, международный маркетинг, дифференциация,

глобальная стратегия, бренд, инновации, лояльность, эффект якоря.

Abstract

This article explores the international marketing strategies of the multinational

corporation Apple, analyzing their role in achieving global market success. It

emphasizes key approaches such as product differentiation, premium pricing, brand

loyalty, and standardized global strategies. The paper also investigates psychological

marketing tools used by Apple to influence consumer behavior. The applicability of

these strategies to local enterprises is discussed in depth.

Keywords: Apple, international marketing, differentiation, global strategy,

brand, innovation, loyalty, anchor effect.



Comments


bottom of page