Yusupov Saidvali Shukrullayevich
- Marketing jurnali 11-son, 2025-yil

- 3 дек.
- 2 мин. чтения

INNOVATSION STRATEGIYANI ISHLAB CHIQISH VA AMALGA
OSHIRISH SAMARADORLIGINI BAHOLASHNING MEZON VA
KO‘RSATKICHLARI
Yusupov Saidvali Shukrullayevich
Alfraganus University
Xalqaro turizm menejmenti
kafedrasi professori v.b., PhD
E-mail: saidvaliyusupov@mail.ru
Annotatsiya
Ushbu maqolada innovatsion strategiyani ishlab chiqish va amalga oshirish
samaradorligini baholashning mezon va kо‘rsatkichlari tadqiq etilgan. Shuningdek,
кorxona strategiyasini amalga oshirish va innovatsion rivojlanish istiqbollarini
baholashda ko‘p omilli tahlilga asoslangan usullar, biznes rejalashtirish jarayonini
tashkil etishning vazifalari, mahsulot ishlab chiqarish qiymatida moddiy xarajatlarni
pasaytirishga ta’sir etuvchi omillar, mahsulot sifatining iqtisodiy ko‘rsatkichlari va
boshqa masalalar atroflicha o‘rganilgan.
Kalit sо‘zlar: Samaradorlikni baholash, innovatsion strategiya, strategik choratadbirlar,
ko‘p omilli tahlilga asoslangan usullar, texnologik audit, biznes rejalashtirish,
budjetlashtirish tizimi, iqtisodiy qo‘shilgan qiymat, tovar mahsuloti, qayta
ishlanadigan chiqindilar.
Аннотация
В данной статье рассматриваются критерии и показатели оценки
эффективности разработки и реализации инновационной стратегии. Также
подробно рассматриваются методы, основанные на многофакторном анализе,
при оценке перспектив реализации стратегии и инновационного развития
предприятия, задачи организации процесса бизнес-планирования, факторы,
влияющие на снижение материальных затрат в себестоимости продукции,
экономические показатели качества продукции и другие вопросы.
Ключевые слова: Оценка эффективности, инновационная стратегия,
стратегические мероприятия, методы, основанные на многофакторном анализе,
технологический аудит, бизнес-планирование, система бюджетирования,
экономическая добавленная стоимость, товарный продукт, возвратные отходы.
Abstract
This article examines the criteria and indicators for assessing the effectiveness of
developing and implementing an innovation strategy. Also, methods based on
multifactor analysis in assessing the prospects for the implementation of an enterprise's
strategy and innovative development, the tasks of organizing the business planning
process, factors affecting the reduction of material costs in the cost of product
production, economic indicators of product quality and other issues are studied in
detail.
Keywords: Efficiency assessment, innovation strategy, strategic measures,
methods based on multifactor analysis, technological audit, business planning,
budgeting system, economic added value, commodity product, recyclable waste.










Комментарии