top of page

Ziyayeva Shahlo Shoakbar qizi

ree

MODALAR BIZNESIDA RAQAMLI MARKETINGDAN FOYDALANISH

ISTIQBOLLARI

Ziyayeva Shahlo Shoakbar qizi

TDIU, “Savdo ishi” kafedrasi PhD.

Yuldasheva Dilorom Shaxzod qizi

TDIU, “Savdo ishi” kafedrasi katta oʻqituvchisi

Annotatsiya

Mazkur maqolada Oʻzbekistonda modalar (fashion) bozorida raqamli marketing

vositalaridan foydalanish imkoniyatlari va istiqbollari tahlil qilingan. Ijtimoiy

tarmoqlar, mobil ilovalar, veb-saytlar, influencer marketing, sunʼiy intellekt asosidagi

texnologiyalar orqali brendlarni ilgari surish, ularning bozorga chiqish tezligini

oshirish hamda mijozlar bilan barqaror aloqani oʻrnatish imkoniyatlari koʻrib

chiqilgan. Raqamli strategiyalar asosida moda brendlari uchun barqaror oʻsish

yoʻnalishlari tavsiya etilgan.

Kalit soʻzlar: raqamli marketing, moda, ijtimoiy tarmoqlar, influencer, sunʼiy

intellekt, SEO, elektron tijorat, raqamli transformatsiya, onlayn savdo platformalari,

personalizatsiya texnologiyalari, mikro-influencerlar, nano-influencerlar.

Аннотация

В данной статье анализируются возможности и перспективы использования

инструментов цифрового маркетинга на рынке моды в Узбекистане.

Рассмотрены возможности продвижения брендов через социальные сети,

мобильные приложения, веб-сайты, influencer-маркетинг, технологии на основе

искусственного интеллекта для ускорения выхода на рынок и установления

устойчивых связей с клиентами. На основе цифровых стратегий предложены

направления устойчивого роста для модных брендов.

Ключевые слова: цифровой маркетинг, мода, социальные сети,

инфлюенсер, искусственный интеллект, SEO, электронная коммерция, цифровая

трансформация, онлайн-торговые платформы, технологии персонализации,

микроинфлюенсеры, наноинфлюенсеры.

Abstract

This article analyzes the opportunities and prospects of using digital marketing in

Uzbekistanʼs fashion industry. It examines brand promotion through social media,

mobile applications, websites, influencer marketing, and artificial intelligence-based

technologies. These tools are shown to accelerate market entry and help establish

strong customer relationships. Based on digital strategies, the paper suggests directions

for sustainable growth for fashion brands.

Keywords: Digital marketing, fashion, social media, influencer, artificial

intelligence, SEO, e-commerce, digital transformation, online sales platforms,

personalization technologies, micro-influencers, nano-influencers.


Комментарии


bottom of page