Ziyayeva Shahlo Shoakbar qizi
- Marketing jurnali 7-son, 2025-yil

- 4 авг.
- 1 мин. чтения

MODALAR BIZNESIDA RAQAMLI MARKETINGDAN FOYDALANISH
ISTIQBOLLARI
Ziyayeva Shahlo Shoakbar qizi
TDIU, “Savdo ishi” kafedrasi PhD.
Yuldasheva Dilorom Shaxzod qizi
TDIU, “Savdo ishi” kafedrasi katta oʻqituvchisi
Annotatsiya
Mazkur maqolada Oʻzbekistonda modalar (fashion) bozorida raqamli marketing
vositalaridan foydalanish imkoniyatlari va istiqbollari tahlil qilingan. Ijtimoiy
tarmoqlar, mobil ilovalar, veb-saytlar, influencer marketing, sunʼiy intellekt asosidagi
texnologiyalar orqali brendlarni ilgari surish, ularning bozorga chiqish tezligini
oshirish hamda mijozlar bilan barqaror aloqani oʻrnatish imkoniyatlari koʻrib
chiqilgan. Raqamli strategiyalar asosida moda brendlari uchun barqaror oʻsish
yoʻnalishlari tavsiya etilgan.
Kalit soʻzlar: raqamli marketing, moda, ijtimoiy tarmoqlar, influencer, sunʼiy
intellekt, SEO, elektron tijorat, raqamli transformatsiya, onlayn savdo platformalari,
personalizatsiya texnologiyalari, mikro-influencerlar, nano-influencerlar.
Аннотация
В данной статье анализируются возможности и перспективы использования
инструментов цифрового маркетинга на рынке моды в Узбекистане.
Рассмотрены возможности продвижения брендов через социальные сети,
мобильные приложения, веб-сайты, influencer-маркетинг, технологии на основе
искусственного интеллекта для ускорения выхода на рынок и установления
устойчивых связей с клиентами. На основе цифровых стратегий предложены
направления устойчивого роста для модных брендов.
Ключевые слова: цифровой маркетинг, мода, социальные сети,
инфлюенсер, искусственный интеллект, SEO, электронная коммерция, цифровая
трансформация, онлайн-торговые платформы, технологии персонализации,
микроинфлюенсеры, наноинфлюенсеры.
Abstract
This article analyzes the opportunities and prospects of using digital marketing in
Uzbekistanʼs fashion industry. It examines brand promotion through social media,
mobile applications, websites, influencer marketing, and artificial intelligence-based
technologies. These tools are shown to accelerate market entry and help establish
strong customer relationships. Based on digital strategies, the paper suggests directions
for sustainable growth for fashion brands.
Keywords: Digital marketing, fashion, social media, influencer, artificial
intelligence, SEO, e-commerce, digital transformation, online sales platforms,
personalization technologies, micro-influencers, nano-influencers.










Комментарии