top of page
ijtimoiy-iqtisodiy, tadbirkorlik-biznesga ixtisoslashgan ilmiy, amaliy va ommabop jurnal


Oʻrinboyev Ulugʻbek Otabekovich
AGROKLASTERLARNING IQTISODIY SAMARADORLIGINI OSHIRISH KOʻRSATKICHLARINI BAHOLASH Oʻrinboyev Ulugʻbek Otabekovich Maʼmun universiteti “Iqtisodiyot” kafedrasi oʻqituvchisi E-mail: uurinboyev2504@gamil.com Annotatsiya Ushbu maqolada agroklasterlar faoliyatining samaradorligini oshirish koʻrsatkichlari batafsil baholangan va tahlil qilingan. Tadqiqot doirasida Xorazm viloyatidagi qishloq xoʻjaligi mahsulotlarini ishlab chiqarish hajmi asosiy indikator sifatida oʻrganilib, uning a

Marketing jurnali 2025 yil, 10-son
2 дня назад2 мин. чтения


Sharibaev Rasuljon Nosir o‘gʻli
FRANCHAYZING VA KLASTER YONDASHUVI SHAROITIDA UMUMIY OVQATLANISH KORXONALARINI RIVOJLANTIRISHNING TASHKILIY-IQTISODIY MEXANIZMI Sharibaev Rasuljon Nosir o‘gʻli Namangan davlat texnika universiteti assistenti ORCID: 0009-0002-6278-5643 E-mail: sharibaye.r.n@gmail.com Muxitdinov Shuhrat Ziyavitdinovich Namangan davlat texnika universiteti professori, i.f.d. ORCID: 0000-0002-9354-7333 E-mail: muxitdinov85@list.ru Ibragimov Isroil Usmanovich Namangan davlat texnika universiteti d

Marketing jurnali 2025 yil, 10-son
2 дня назад2 мин. чтения


Muminov Dilmurod Toʻxtasinovich
TIKUV-TRIKOTAJ KORXONALARIDA MARKETING FAOLIYATI NATIJADORLIGI VA UNI SAMARALI BOSHQARISH Muminov Dilmurod Toʻxtasinovich Toshkent toʻqimachilik va yengil sanoat instituti mustaqil izlanuvchisi ORCID: 0009-0003-5987-9341 E-mail: muminovdt@mail.ru Annotatsiya Ushbu maqolada toʻqimachilik korxonalarida mavjud boʻlgan barcha marketing resurslari holati hamda ulardan foydalanish darajasi inobatga olingan holda marketing faoliyatining natijadorligi va uni boshqarishning oʻziga xos

Marketing jurnali 2025 yil, 10-son
2 дня назад1 мин. чтения


Masharipova Shahlo Adambaevna
AKSIYADORLIK JAMIYATLARINING MOLIYAVIY PUL OQIMLARI VA STRATEGIK MARKETING INTEGRATSIYASI Masharipova Shahlo Adambaevna Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti mustaqil tadqiqotchisi PhD,dotsent ORCID:0009 0008 1416 0116 Annotatsiya Ushbu maqolada aksiyadorlik jamiyatlar faoliyatida marketing strategiyalarini moliyaviy pul oqimlari bilan integratsiya qilishning nazariy asoslari tahlil qilingan. Tadqiqotda marketing va moliya oʻrtasidagi oʻzaro bogʻliqlik, ularning korporativ

Marketing jurnali 2025 yil, 10-son
2 дня назад2 мин. чтения


Madrimov Shuhrat Bahodir oʻgʻli
OʻZBEKISTON TIJORAT BANKLARIDA INVESTITSION PORTFELNI BOSHQARISHNING SAMARALI TIZIMINI JORIY ETISH Madrimov Shuhrat Bahodir oʻgʻli “Asakabank” AJ Investitsiyalar boshqarmasi boshligʻi Annotatsiya Mazkur maqolada Oʻzbekiston tijorat banklarining investitsion portfelini boshqarish tizimi tahlil qilinadi. Hozirda moliya bozorlarining rivojlanishi va bank sektorining investitsiya faoliyatiga boʻlgan talab ortib borayotgan sharoitda mavzuning dolzarbligi yanada oshib bormoqda. Ush

Marketing jurnali 2025 yil, 10-son
2 дня назад2 мин. чтения


Karrieva Yakutjan Karimovna
KORXONALAR EKSPORT SALOHIYATINI RIVOJLANTIRISHDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH YO‘NALISHLARI Karrieva Yakutjan Karimovna TDIU , “Biznes boshqaruvi” kafedrasi professori, i.f.d. Annotatsiya Maqolada raqamli texnologiyalarning eksport salohiyatiga ko‘rsatuvchi asosiy ta’sir omillari nazariy jihatdan tahlil qilingan. Tahlil xalqaro ilmiy manbalar asosida olib borilib, ishlab chiqarishdan tortib marketing va logistika jarayonlarigacha bo‘lgan bosqichlarda raqamli transfor

Marketing jurnali 2025 yil, 10-son
2 дня назад1 мин. чтения


Kadirova Maraljan Matyakubovna
OʻZBEKISTONDA TERICHILIK SANOATINI RIVOJLANTIRISH ISTIQBOLLARI Kadirova Maraljan Matyakubovna BuxDU, “Yashil iqtisodiyot va agrobiznes” kafedrasi dotsenti, PhD. Annotatsiya Ushbu maqolada Oʻzbekiston Respublikasida terichilik sanoatini rivojlantirishning dolzarb masalalari, mavjud imkoniyatlar hamda istiqbollari yoritilgan. Terini qayta ishlash, tayyor mahsulotlar ishlab chiqarish va eksport salohiyatini oshirish orqali milliy iqtisodiyotga qoʻshiladigan hissani koʻpaytirish

Marketing jurnali 2025 yil, 10-son
2 дня назад1 мин. чтения


Kadirov Sanʼat Yuldashevich
MINTAQADA KLASTERLARNI RIVOJLANTIRISHDA ZAMONAVIY MODELLARNI QOʻLLASH MASALALARI Kadirov Sanʼat Yuldashevich Urganch Ranch-texnologiya universiteti Iqtisodiyot kafedrasi oʻqituvchisi Annotatsiya Ushbu maqolada mintaqada klasterlarni rivojlantirishda zamonaviy modellarni qoʻllash masalalari yoritilgan. Shuningdek, mintaqada klasterlarni rivojlantirishda zamonaviy modellarni qoʻllash boʻyicha ilmiy takliflar va amaliy tavsiyalar ishlab chiqilgan. Kalit soʻzlar: mintaqa, klaster

Marketing jurnali 2025 yil, 10-son
2 дня назад1 мин. чтения


Ismailov Azizbek Ruzimaxammatovich
KREATIV IQTISODIYOTNI VUJUDGA KELISHI VA RIVOJLANISHINING OʻZIGA XOS XUSUSIYATLARI Ismailov Azizbek Ruzimaxammatovich “Alfraganus University” NOTT, Iqtisodiyot kafedrasi dotsenti, PhD Annotatsiya Maqolada zamonaviy ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanish sharoitida iqtisodiyotning kreativ sektori tutgan oʻrin va uning ahamiyati aniqlangan. “Kreativ iqtisodiyot” kategoriyasining mohiyati oʻrganilib, mazmuni tahlil qilingan. Kalit soʻzlar: kreativ iqtisodiyot, ijod, reklama, moda, sanʼa

Marketing jurnali 2025 yil, 10-son
2 дня назад1 мин. чтения


Isakov Axmadali Esanbaevich
TADBIRKORLIK SUBYEKTLARIDA INVESTITSIYALARDAN UNUMLI FOYDALANISHNING NAZARIY ASOSLARI Isakov Axmadali Esanbaevich Namangan davlat texnika universiteti dotsenti E-mail: ahmadaliisakov@gmail.com Annotatsiya Maqolada tadbirkorlik subyektlarida investitsiyalardan samarali foydalanishning nazariy va uslubiy asoslari tahlil qilingan. Unda investitsiyalarning iqtisodiy oʻsish, ishlab chiqarish samaradorligi hamda tadbirkorlik raqobatbardoshligini oshirishdagi oʻrni yoritilgan. Muall

Marketing jurnali 2025 yil, 10-son
2 дня назад2 мин. чтения
bottom of page






